Kojast

MTÜ JCI GO KODA asutati 5. septembril 2007

go_roh_logo

Miks? No põhjusi on mitmeid – et suurendada liikmeskonda, pakkuda uusi võimalusi, teha midagi uut, raputada olemasolevaid kodasid, jne
Üks põhiline erinevus on aga uue koja fookus – nimelt tegeleb koda keskkonnateadliku käitumise suurendamisega läbi liikmete isikliku arengu, projektide, teavitustöö ja rahvusvahelise suhtluse. Mõte on kaasata sinna uusi liikmeid, kes vastavad JCI üldistele kriteeriumitele, aga lisaks on huvitatud keskkonnaalase panuse andmisest. JCI GO KOJA asutajad on Anneli Ohvril ja Ardo Reinsalu

 

MISSIOON
GO koja missiooniks on keskkonnateadliku käitumise propageerimine läbi liikmete isikliku eeskuju, projektide, teavitustöö ja rahvusvahelise suhtluse.

VISIOON
GO koja visioon: GO KODA on hea arengukeskkond noortele, kes soovivad anda oma panust keskkonnateadliku käitumise suurenemisele ühiskonnas.

 

GO Koja tegevussuunad

JCI GO Koja tegevussuundade aluseks võeti tegevuste grupeeringud.

1) Keskkonnateadlikkuse tõstmine
GO koja missioonist tulenevalt on koda väljapoole suunatud. Keskkonnateadlikkust tõstvad projektid, aktsioonid, programmid kannavad alapealkirja GO BETTER.

2) Liikmeskond
Liikmeskond tagab koja jätkusuutlikkuse. Töö liikmetega, liikmete arvu kasv ja GO põhimõtete tutvustamine on kojale tähtsaimad ülesanded. Koja ülesanne on tagada kõigile liikmetele keskkond, mis võimaldab isiklikku arengut ja eneseteostust.

3) Isiklik areng
Isiklik areng on noortekoja liikmete üks peamisi eesmärke. Läbi isiksuse arendamise saadakse ise võimalus eneseteostuseks, täiendatakse pidevalt oma konkurentsivõimet tööjõuturul, tõstetakse efektiivsust ja saadakse uusi kogemusi.

4) Sotsiaalne tegevus, üritused 

Koosviibimised võivad korraga olla nii kasulikud, asjalikud kui ka lõbusad. Kokku saades koja tunne suureneb ja kojaliikmed õpivad üksteist ka paremini tundma. Samuti uute liikmete integreerumine on teiste kojaliikmetega suheldes tunduvalt lihtsam.

5) Koostöö
Koostöö on väga oluline ning GO koja mõistes hõlmab nii JCI sisest kui ka väljapoole ühist tegemist, mis on vastastikku kasulik mõlemale poolele.

6) Turundus ja kommunikatsioon 
Koja ja selle tegemiste kohta info saamine ja saatmine on oluline nii juhatusele, liikmele kui ka huvilistele. Turundus ja kommunikatsioon on jagatud kahte suunda:
a) GO koja sisene  ja JCI sisene
b) Väljapoole JCI-d ehk avalikkusele, (sh projektide turundus ja kommunikatsioon)

7) Finants
Majanduslik olukord ja finantsseis on olulised mootorid koja jätkusuutliku tegevuse tagamisel. Juhatuse üks eesmärke on garanteerida tugev finants olukord ja tagada jätkusuutlikkus.

 

Tegemised

Oleme GO koja tegemised teatud programmideks ära jaotanud, et kui üritus tulemas, siis teab, mida sealt oodata on.
GO SMART – GO Koja üldkogud, koolitused ja muud harivad, arendavad koosviibimised.
GO SOCIAL – peod ja seltskondlikud koosviibimised. Näiteks pereõhtu, sünnipäevapidu, filmiõhtu jne.
GO WILD – Väljasõidud loodusesse või üldse looduses müttamine.
GO BETTER – kojast väljapoole suunatud projektid, kampaaniad, aktsioonid, programmid, mis tõstavad keskkonnateadlikkust.
GO FRESH – huvilistele JCI-d ja GO koda tutvustavad üritused, kust võivad muidugi ka liikmed osa võtta.

GO DINNER – on ühe või 1.5-tunnine koosolek, mis viiakse läbi õhtusel ajal soovitavalt mõnes söögikohas.

 

© Copyright 2018
JCI Estonia MTÜ I Reg nr: 80089741 I jci@jci.ee

facebooktwitteryoutube